پک آموزش فوری زبان ترکی استانبولی

الماس وبلاگ مرجع دانلود هزاران فیلم و سریال و آهنگ و بازی و مطالعه مطالب آموزشی و علمی

پک آموزش فوری زبان ترکی استانبولی

۵۲ بازديد
پک-آموزش-فوری-زبان-ترکی-استانبولی
پک آموزش فوری زبان ترکی استانبولی
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: mp3
حجم فایل: 29367
قیمت: 98000 تومان

بخشی از متن:

 اگر قصد سفر به کشور ترکیه را دارید، با گوش دادن به این پک آموزشی میتوانید در طی پرواز خود رایجترین اصطلاحات گردشگری در احوالپرسی، فرودگاه، هتل، رستوران ، آدرس گرفتن و ... را به راحتی و در کوتاهترین زمان ممکن بیاموزید.

 

جهت دریافت فایل نمونه رایگان یک ایمیل با عنوان "آموزش فوری زبان ترکی استانبولی" به آدرس majid.shokri@gmail.com ارسال فرمایید.

 آشنایی با زبان انگلیسی الزامی است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 

آیا یادگیری زبان ترکی سخت است؟

پاسخ به وضوح روشن است: خیر. یادگیری زبان ترکی استانبولی اصلا سخت نیست، اما تفاوت‌هایی با سایر زبان‌ها دارد. به‌دلیل اینکه این زبان از خانواده زبانی دیگری می‌آید، دارای ساختار دستوری و واژگان متفاوتی است. اما در روی روشن قضیه، زبان ترکی زبانی پر آوا و دارای دستور زبانی بسیار منطقی و عقلانی است. بنابراین تنها چیزی که برای یادگیری زبان ترکی نیاز دارید، برخورد درست با این زبان است. به‌محض اینکه شما منطقی را که زبان ترکی بر آن استوار است بفهمید، آموختن آن بسیار آسان و مفرح خواهد شد.

زبان ترکی با زبان‌های لاتین و ژرمانی تفاوت دارد. اما خوشبختانه این زبان قاعده‌مند و بسیار منطقی است. ازاین‌رو رمزگشایی از منطق آن و دریافتن ساختار این زبان، گام‌های بسیار سخت اولیه در فرایند یادگیری زبان ترکی هستند که کل فرایند یادگیری این زبان را آسان‌تر و سریع‌تر می‌کنند.

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد